Serviceavtaler

En serviceavtale hos oss gir deg kvalitet og trygghet, i mange år fremover. Våre serviceavtaler sikrer jevnlig oppfølging, rask responstid og reduserte kostnader.

Kjent for kvalitet

Pelles verksted er kjent for kvalitet, og derfor skal alt vi gjør stå for kvalitet. Slik har vi tenkt, og det har kundene tenkt om oss, gjennom vår 102 år lange historie. En serviceavtale hos oss gir deg kvalitet og trygghet, i mange år fremover. Våre serviceavtaler sikrer jevnlig oppfølging, rask responstid og reduserte kostnader.

Dette får du med en serviceavtale

Våre ansatte har lang erfaring og bred kompetanse. Det gjør dem i stand til å reparere alle merker og produkter, alt fra ovner til vaskerimaskiner og til store kjøleaggregater. Når du inngår en serviceavtale med Pelles Verksted, sørger du samtidig for å skaffe deg en partner til alt. For deg som kunde blir det enklere fordi du kun trenger å bruke én aktør, som kjenner og har kontroll over alle produktene dine. Vi anbefaler en avtale som innebærer befaring og kontroll to ganger i året, og vi er der når som helst ellers om det likevel skulle være nødvendig med flere besøk.

Service rett i nærheten

Vi er en Tønsberg-bedrift som holder oss lokalt. Det betyr at du som kunde slipper å vente på, og betale for, at noen må dra fra steder langt unna for å hjelpe deg.

Vår 24-timers vaktservice sørger for at du alltid får tak i oss, uansett om det er i helger eller på helligdager. Vi er tilgjengelig med servicesjef og deleansvarlig. Vi er i nærheten, og vi rykker ut raskt.

Det sparer ikke bare tid, men som oftest også kostnader. For det er så enkelt som at jo fortere vi kommer til, jo fortere får vi reparert skadene og redusert skadeomfanget. Og fordi vi allerede har satt oss inn i og kjenner produktene dine har vi med oss de nødvendige delene når vi kommer.

Derfor er serviceavtaler lønnsomt

Kanskje oppleves avtalene som er ekstra kostnad i det du tegner den. MEN; det er lønnsomt på sikt. Derfor ønsker vi å gi disse avtalene til flere

For hvor prekært er det ikke om kjølerommet i din butikk plutselig er ute av drift, ovner og stekeplater i restauranten ikke fungerer, eller oppvaskmaskinen i kantina streiker? Ikke bare er det dyrt å reparere eller kjøpe nytt, ofte er det enda verre med de tapte inntektene slikt medfører. Det er rett og slett dyrt når ting ikke funker, det er dyrt å miste kunder.

Tenk over hvor mye man må betale for akutt service dersom uhellet er ute. Med en serviceavtale får du tett oppfølging og kontinuerlig vedlikehold, slik at faren for akuttstans på sentrale driftsmaskiner minimeres. Når du kan ha produktene dine lenger kan du også bruke tiden på det du egentlig skal, i stedet for å bekymre deg for ting som ikke fungerer.

Våre serviceavtaler